Music Box


Tuesday, March 9, 2010

The princess and the frog



Synopsis:
A musical set in the greatest city of them all, New Orleans,
The Princess and the Frog
marks Disney’s return to
the timeless art form of traditional animation.
The film teams Ron Clements and John Musker,
creators of The Little Mermaid and Aladdin,
with Oscar®-winning composer Randy Newman
to tell the most beautiful love story ever told…
with frogs, voodoo, and a singing alligator.


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

最近我家的那个收电视台的卫星
sot sot 了. 有好几天没看电视了。
所以,超闷的. 爸爸就买了几个
翻版DVD 回来. 然后有
其中一片货不对版. =.="
本来是 Final Destination 4 的,
里面却装着 The Princess and the frog的光碟.
唉~~~
反正我的小弟弟也是会看啦~
那就算了~

其实我也跟着看。

长大看和小的时候看童话故事
的心情及想法都会不一样.
小的时候看这种童话的片,
都会觉得爱情都很美丽,
都会觉得很幸福.
因为童话里的
王子与公主的结局
都是可以很幸福美满得
在城堡结婚. 也会幻想
如果我有公主这样美丽就好了.

可是长大了,谈过恋爱了,
都会觉得这些都是假.
幸福也不过是短暂的.

有时我会想,如果他们结婚
后10年20年,会不会也是
这么的幸福呢?
也会想王子那么的帅,
公主也会老,也会看厌~
那么王子会出轨吗?
嫌弃公主呢?

我想应该不会
有这样的童话故事出现吧?





0 Comments:

Post a Comment